Ayashi
Ayashi
Ayashi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Denne side er for kærligheds par, fra forskellige verdner. Fjener bliver elskende, og familier opstår.
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Lignende emner
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» kom hjem nano
Hannya Aya Alana Kathrin Inashin Mikuni. Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 9:09 pm af Nano

» Mikage villaen
Hannya Aya Alana Kathrin Inashin Mikuni. Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 9:08 pm af Nano

» Alene med ongel Ami
Hannya Aya Alana Kathrin Inashin Mikuni. Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 9:08 pm af Nano

» Alene i skoven med ongel og hans venner
Hannya Aya Alana Kathrin Inashin Mikuni. Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 9:06 pm af Nano

» en overraskelse (tooya privat)
Hannya Aya Alana Kathrin Inashin Mikuni. Icon_minitimeOns Aug 10, 2011 6:24 am af Tooya

» Emne med mig ^^
Hannya Aya Alana Kathrin Inashin Mikuni. Icon_minitimeTirs Maj 31, 2011 5:59 am af Aya

» ny rigitg god hjemmeside
Hannya Aya Alana Kathrin Inashin Mikuni. Icon_minitimeTors Mar 31, 2011 6:19 am af Aya

» Hannya Aya Alana Kathrin Inashin Mikuni.
Hannya Aya Alana Kathrin Inashin Mikuni. Icon_minitimeTors Mar 24, 2011 3:36 pm af Aya

» nyt arbejde i Mikage villaen
Hannya Aya Alana Kathrin Inashin Mikuni. Icon_minitimeOns Mar 23, 2011 8:02 am af Tooya

Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum


 

 Hannya Aya Alana Kathrin Inashin Mikuni.

Go down 
ForfatterBesked
Aya
Admin
Aya


Antal indlæg : 385
Join date : 04/03/11
Age : 33
Geografisk sted : Mikage Villaen

Hannya Aya Alana Kathrin Inashin Mikuni. Empty
IndlægEmne: Hannya Aya Alana Kathrin Inashin Mikuni.   Hannya Aya Alana Kathrin Inashin Mikuni. Icon_minitimeTors Mar 24, 2011 3:36 pm

Hannya var vokset op hos en fattig familie. Hun var kommet dertil da hun var helt lille. Hun kendte ikke sin rigtige familie, da hun ingenting kunne huske fra dengang. Hun var nu blevet en ung smuk pige som alle i byen holdte af. Hver eneste dag drømte hun om sin smukke drømmeprins, en fra hendes klasse som hed Aku. Aku var af en rig familie og ikke spor forelsket i Hannya mente hun selv. En dag hvor hun var på vej hjem, gik hun som altid igennem de riges kvarter. Hun så Aku gå ind af en ad havelågerne og op til et smukt hus. Hun kiggede efter ham, men fortsatte så videre ned ad gaden mod sit eget. Da hun kom ned mod hendes eget hus så hun at døren var sparket ind. Hun begyndte at løbe derned mod og da hun kom helt derned så hun hendes far ligge død udenfor. Hun fik et chok men hun standsede ikke for tænk sig hvis der var nogle af de andre inde i huset som var i live. Da hun kom ind i huset fandt hun hendes mor og søskende. De var også døde. Hun løb ud af huset mod den vej hun var kommet fra. Hun græd mens hun løb. Pludselig var der en som greb fat i hende. Hun så op og så at det var Aku. Hun lænede sig ind mod ham og græd ved hans skulder. Hvad er der sket spurgte Aku. Først svarede Hannya ikke men lidt efter sagde hun at hendes familie var døde. Aku tog Hannya i hånden og løb hurtigt ned til huset hvor hun boede. Hun havde aldrig vist ham det eller sagt det til ham så hun viste ikke hvor at Aku viste det fra. Aku gik hen til hendes far og så på ham. Varulve mumlede han lidt efter. Hannya kiggede bange på ham. Du kan ikke bo her sagde Aku. Det er for farligt, tag med mig i stedet sagde han. Han gik hen til Hannya og tog hendes hånd. Hannya rødmede og fulgte med. Aku slap ikke hendes hånd hele vejen. Da de stod udenfor hans hus kom en ung kvinde gående mod dem. Hun så Hannya og stoppede. Hun lignede Hannya rigtig meget. Hannya kiggede på hende. Hun kom hen til dem. Goddag fru Mikuni sagde Aku og bukkede. Fru Mikuni kiggede stadig på Hannya. Hvem er det de har med mr. Aku spurgte hun. Dette er Hannya svarede Aku høfligt. Fru Mikuni kiggede på hende. Goddag Hannya, mit navn er Aya sagde hun. Hannya havde hørt disse navne før. Hun tænkte lidt før hun kunne huske hvor hun havde hørt dem. Hannya nejede for Aya som var dronning og gift med kong Tooya. Aya kiggede stadig på hende. Du ligner mig sagde Aya pludselig. Hannya rødmede. Jeg havde engang en datter som hed Hannya, men hun blev taget fra mig da hun var helt lille sagde Aya. Hannya kunne pludselig huske alting. Mor sagde hun og gav hende et kram. Aya’s vagter skubbede hende lidt væk. Det var din onde bror Ami som tog mig dengang mor sagde Hannya. Aya så på hende. Hvad er dit fulde navn så min søde pige spurgte hun. Aya vidste at kun hendes datter kendte hele hendes navn. Hannya sagde: Hannya Aya Alana Kathrin Inashin Mikuni som var hele hendes navn. Aya gav hende et stort knus. Min dejlige datter sagde hun. Aku havde kigget på dem hele tiden. Først nu opdagede Hannya ham igen. Han var på vej væk. Hun løb efter ham. Vendt råbte hun. Han stoppede og vendte sig. Hannya sprang ind i armene på ham og kyssede ham. Han svingede hende rundt og holdt kysset. Tak sagde hun og hev ham med hen til sin rigtige mor. Hvis Aku vil må vi så gifte os spurgte Hannya sin mor. Aya kiggede på dem. Det skal du spørge din far om sagde hun. Kom med så skal jeg vise dig hjem. Hannya tog Aku’s hånd og hev ham med. De kom hjem til slottet hvor Tooya ventede. Han gik hen og kyssede Aya. Hvem er det du har med min skat sagde han. Vores datter svarede Aya. Tooya kiggede på Hannya. Hun ligner dig sagde han. En smuk ung mand kom ned fra en trappe. Han opdagede Hannya og spurgte hvem hun var. Det er din savnede søster Nano sagde Aya. Nano gik hen til hende. Hej søs sagde han og gav hende et knus. Hannya kiggede på ham, hej sagde hun og smilede. Hvem er den unge mand de har med sagde Tooya. Hannya trak Aku med sig op til ham. Far spurgte hun. Dette er Aku og jeg vil gerne giftes med ham hvis han vil sagde hun. Tooya kiggede på hende. Og hvis du ikke må spurgte han. Så nægter jeg at være her mere sagde hun. Tooya smilede. Selvfølgelig må du det hvis Aku gider sagde han. Hannya kiggede på Aku. Han smilede det vil jeg meget gerne sagde han og kyssede hende. Hannya var så glad at hun sprang rundt i hele salen og sang. Efter nogle dage stod Hannya som hvid brud i kirken. Hun havde Aku ved sin side og en dejlig familie. Hun var lykkelig.

Slut.
Tilbage til toppen Go down
https://ayashi.danskforum.net
 
Hannya Aya Alana Kathrin Inashin Mikuni.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Alana mikuna

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Ayashi :: Kreativiteten :: Krea-
Gå til: